اخبار و مقالات

10 چیزی که انتظار داریم در سریال شی هالک ببینیم!

۲۷ مرداد ۱۴۰۱ 1 1708
توسط : کمیک فارسی

مقدمه: زمانی که سریال شی هالک اولین بار توسط مارول معرفی شد طرفداران دنیای کمیک بسیار هیجان زده شدند که بالاخره می‌توانند یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان مونث این انتشارات را بر روی صفحه تلوزیونشان ببینید، آن هم در قالب یک سریال مهیج و چند قسمتی! هوادارن مارول امسال بالاخره در تاریخ 17 آگوست می‌توانند تا در دنیای بزرگ سینمایی مارول شاهد جفت جذاب غول سبز همیشه عصبانی مارول باشند. کمیک های شی هالک همیشه در بین عناوین در حال انتشار مارول نزد خوانندگان جایگاه ویژه ای داشته اند، در واقع شخصیت شی هالک از ابتدای خلق شدنش در جذب خوانندگان جوان تر و مونث به سمت کمیک های مارول نقش بزرگی را ایفا کرد و در واقع به نظر می‌رسد مارول قصد دارد تا با استفاده از شی هالک در دنیای سینمایی اش اتفاق مشابهی را رقم بزند. اما خب طبیعی است که من و همه کسانی که پیش از این با کمیک های شی هالک آشنایی داشته ایم از این سریال به نوع خود انتظاراتی داریم و برای دیدنش بیش از دیگران لحظه شماری می‌کنیم، بنابراین لازم دیدم تا دقیقا قبل از انتشار اپیزود پایلوت این سریال مقاله ای بنویسم و با شما از "10 چیزی که انتظار داریم در سریال شی هالک ببینیم" صحبت کنم، پس در ادامه این مقاله با من همراه باشید...

 

10- تزریق شدن خون بروس به بدن جنیفر و تولد شی هالک!

سریال شی هالک طبیعتاً یک داستان پیدایش را روایت خواهد کرد، پیدایش شخصیت شی هالک. پس طبیعی است که انتظار داشته باشیم تا مارول به بینندگان سریال جنیفر قبل از تصادف مرگبارش را نشان بدهد و شخصیت او را قبل از تبدیل شدنش به شی هالک برای بینندگان در چهارچوب مخصوص به خودش تعریف کند. همچنین یکی از جذاب ترین چیز هایی که می‌توانیم در سریال شی هالک انتظار دیدنش را داشته باشیم صحنه هایی است که بروس بنر جنیفر را پس از تصادف پیدا می‌کند و ناچار می‌شود تا برای نجات دادن جانش به او خون خودش را هدا کند، خونی با یک چاشنی اعجاب انگیز... خونی مملو از اشعه های گاما!

 

9- جنیفر، هالکی که بر اعصابش تسلط کامل دارد!

قطعا یکی از بزرگترین تفاوت های میان شخصیت هالک و شی هالک تسلط خارق العاده جنیفر بر روی اعصابش است، در حقیقت در همان کمیک های ابتدایی اش هم شی هالک دقیقا در مقایسه با هالک مانند رویی دیگر از یک سکه بود، جنیفر کاملا بر خلاف بروس بنر در هنگام تبدیل شدنش به یک هیولای سبز رنگ بر روی عواطف و اعصابش تسلط داشت و دیگر خبری از یک هیولای نابودگر مانند بروس بنر/هالک نبود. و اما چه چیزی جذاب تر از اینکه ما بصورت زنده این تضاد را در سریال شی هالک ببینیم، البته قبل تر از این هم یک هالک هوشمند تر را در فیلم سینمایی اونجرز: پایان بازی دیده بودیم، اما دیدن جنیفر دوست داشتنی کمیک های شی هالک قطعا مزه دیگری خواهد داشت!

 

8- بروس بنر، به میزان لازم!

قطعا یکی از مهم ترین نقاط قوت سریال شی هالک حضور شخصیت هالک در آن با بازی مارک روفالو دوست داشتنی است، شخصیتی که ما هنوز هم بعد از ده سال از طی شدن دنیای سینمایی مارول یک فیلم سینمایی مستقل در شان و شخصیتش ندیده ایم و حالا سریال شی هالک بهانه خوبی است که مارول قدری بیشتر ما را با شخصیت هالک سیراب کند، شخصیت که چه در کمیک ها و چه در مدیا های دیگر همیشه پتانسیل بالایش را به مارول ثابت کرده و امیدواریم که سریال شی هالک برای شخصیت هالک هم مانند یک سکوی پرتاب عمل کند و مارول را مجاب کند که بیشتر به این شخصیت دوست داشتنی بها بدهد. و طبیعتا چه چیزی جذاب تر از دیدن تعامل میان هالک هوشمند و جنیفری که تازه به قدرت هایش دست یافته است، مطمئنا دیدن بروس بنر/هالک به عنوان یک شخصیت مکمل در سریال شی هالک در نوع خودش جذاب و دیدنی خواهد بود!

 

7- حمایت جادوگر اعظم از ابومینیشن!

همانطور که می‌دانید بعد از وقایع فیلم اونجرز: پایان بازی تا کنون وانگ جایگزین دکتر استرنج شده است و به جادوگر اعظم تبدیل شده است. اگر هم فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه را تماشا کرده باشید حتما دیده اید که ابومینیشن در دنیای سینمایی مارول بازگشته است و به نوعی وانگ هم در زندانی شدنش در یک سلول محافظت شده ویژه نقش دارد. حال بعد از تریلر های سریال شی هالک مطلع شدیم که وانگ هم در این سریال حضور دارد و مطمئنا دیدن وقایعی که میان وانگ و ابومینیشن و شی هالک رقم می‌خورد جذاب خواهد بود!

 

6- نبردی دیگر میان هالک و ابومینیشن!

فیلم هالک شگفت انگیز محصول سال 2008 استودیو فیلم سازی مارول را به یاد دارید؟ همان فیلمی که دقیقا بعد از قسمت اول فیلم مرد آهنی ساخته شد، همان فیلمی که به مرور توسط مارول مانند وصله ای ناجور کنار گذاشته شد، همان فیلمی که ستاره ای مانند ادوارد نورتون در آن نقش هالک/بروس بنر را ایفا می‌کرد اما نهایتا توسط مارول ری کست شد و مارک روفالو راهش را ادامه داد... خب فکر می‌کنم به اندازه کافی یاد آور آن فیلم شدم، از شواهد پیداست که مارول با اینکه تمام چیز هایی که در آن فیلم روایت کرد را کنار گذاشته است اما آنتاگونیست اصلی آن فیلم یعنی ابومینیشن را جدا کرده است و بعد از حضور ابومینیشن در فیلم سینمایی شانگ چی حالا نوبت سریال شی هالک است که در آن انتظار دیدن ابومینیشن را داشته باشیم. پس چه صحنه ای جذاب تر از نبردی دوباره میان ابومینیشن و دشمن دیرینه اش در دنیای کمیک ها یعنی هالک! نبردی میان هالک هوشمند با بازی مارک روفالو و امیل پولانسکی/ ابومینیشن بعد از چیزی حدود ده سال قطعا برای بینندگان جذاب و دیدنی خواهد بود!

 

5- شی هالک علیه تاتیانا!

با اینکه ماورل درباره آنتاگونیست اصلی کمیک های شی هالک یعنی تاتیانا حتی در تریلر های سریال شی هالک هم اطلاعات چندانی را در اختیار بینندگان نگذاشته است اما طبیعتا همه ما از مارول انتظار داریم که یک نبرد CGI بزرگ را در سریال شی هالک میان جنیفر و تاتیانا شاهد باشیم. نبردی که حالا بعد از گذشت ده سال از فیلم قبلی هالک با پیشرفت تکنیک های جلوه های ویژه بسیار جذاب تر و نزدیک تر به آن نبرد های عظیم کمیک های هالک و  شی هالک خواهد بود. مارول بار ها ثابت کرده که نبرد میان ابرقدرت های کمیک هایش در را دنیایی سینمایی اش هم عظیم به تصویر می‌کشد، برای مثال نبرد بین هالک و آیرون من در زره هالک باستر در فیلم اونجرز: عصر اولتران را به یاد بیاورید! واقعا امیدوارم که چیزی شبیه به آن نبرد را در سریال شی هالک میان تاتیانا و جنیفر شاهد باشیم!

 

4- رونمایی از زندان مخصوص ابر شرور ها!

اخیرا در سایت های مختلف کمیک بوکی به نکته ای اشاراه میشود و این نکته جرقه جالبی را در ذهن هوادارن میزند. سلول هایی که در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی در زندان رفت مشاهده کردیم را به یاد دارید؟ همان سلول هایی که پس از نبرد فرودگاه آیرون من سم ویلسون، هاکای، واندا و انت من را در آنها زندانی کرد؟ موضوع اصلی این است که سلولی که ما در سریال شی هالک ابومینیشن را درونش مشاهده کردیم اصلا شبیه به سلول های زندان رفت نبود و این موضوع وعده دیدن زندان معروف کمیک های مارول یعنی زندان سوپر مکس را به ما میدهد، زندان سوپر مکس در واقع زندانی است که در کمیک های مارول قوی ترین ابرشرور ها در آن نگهداری می‌شوند! واقعا چه چیزی جذاب تر از اینکه اولین بار در سریال شی هالک یه سکانس هیجان انگیز از تمام آنتاگونیست های ده سال اخیر فیلم های دنیای سینمایی مارول را ببینیم!!!

 

3- هالکی مردمی و اجتماعی!

در واقع شاید بتوان گفت که یکی از جذاب ترین جنبه های تبدیل شدن جنیفر به شی هالک این است که او در دل مردم این کار را انجام می‌دهد و به زبان ساده تر درست در مکان هایی مانند وسط خیابان و یا محل کارش به غول سبزی به نام شی هالک تبدیل می‌شود! یکی از جذاب ترین چیز هایی که می‌توانیم در سریال شی هالک انتظار دیدنش را داشته باشیم همین تعاملات میان جنیفر در کالبد شی هالک با مردم و دوستان اطرافش است، چیزی که فقط تا قبل از این در کمیک شی هالک شاهدش بوده ایم و دیدن آن صحنه ها و پانل ها حالا بصورت لایو اکشن در سریال شی هالک بدون شک جذاب و ماندنی خواهد بود!

 

2- بروس بنر در قامت یک استاد!

یکی از مهم ترین و طولانی ترین قسمت های تریلر سریال شی هالک به این اختصاص داشت که بروس بنر دوست داشتنی دنیای سینمایی مارول در کنار شی هالک حضور دارد تا بتواند او را تعلیم بدهد تا جنیفر بتواند قدرت هایش را کنترل کند. مدت ها پیش صحنه هایی نظیر این را در کمیک های شی هالک نیز دیده بودیم و چه جذاب است که بروس بنری که حالا به یک هالک هوشمند تبدیل شده است، بروس بنری که در طول این سال ها در فیلم های مارول از حضورش لذت برده ایم حالا مانند یک استاد و یک معلم اینجاست تا بتواند جنیفر تازه وارد به دنیای سینمایی مارول را راهنمایی کند تا بتواند قدرت هایش را به درستی کنترل کند. تصور کنید... صحنه هایی که هالک با شی هالک تکنیک پرش فوق بشریشان را مرور می‌کنند چه صحنه جذابی خواهد بود!

 

1- مت مرداک!

از اسم سریال "شی هالک: وکیل دادگستری" پیداست که باید در طول سریال رفت و آمد جنیفر به دادگاه های بسیاری را در قالب یک وکیل خبره مشاهده کنیم، و بعد از تریلر آخر این سریال دیگر مطمئن هم شدیم که جنیفر قرار است در این را با بزرگترین ابرقهرمان/وکیل دنیای مارول یعنی مت مرداک/دردویل هم آشنا بشود و چه چیزی جذاب تر از این؟! بعد از حضور کوتاه مت مرداک در فیلم اسپایدرمن: بازگشتی به خانه نیست به عنوان وکیل پیتر پارکر هوادارن امیدی تازه برای دیدن دوباره شخصیت دردویل با بازی چارلی کاکس در دنیای سینمایی مارول گرفتند و حالا اینجا در سریال شی هالک این امید جانی تازه هم می‌گیرد، به علاوه اینکه مارول به تازگی اعلام کرده است که در فاز های آینده اش قصد ساختن یک سریال طولانی 18 قسمتی از دردویل را هم در برنامه اش دارد! حال باید صبر کرد و دید که تا آن زمان در سریال شی هالک جنیفر و قهرمان مخوف محله هلز کیچن درگیر چه ماجراجویی هایی خواهند شد!

 

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.

شما از سریال شی هالک چه انتظاراتی دارید؟

حتماً نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

 

نویسنده: امیرعلی آصفی

 

نظرات کاربران

  • mC ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۲۰:۴۵

    واس تمام ابر قهرمان ها باید حتما فیمیل ورژن بسازن؟ یه جور نذر کردن فکر کنم!

برای ثبت نظر ابتدا به سایت وارد شوید!

اشتراک خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار کمیک ایمیل خود را وارد کنید