اخبار و مقالات

دومین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ 0 720
توسط : کمیک فارسی

بر طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جدیدترین تریلر فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است. کمپانی مارول با غافلگیر کردن مخاطبان خود در حاشیه مسابقه سوپر بول امسال، ساعتی پیش دومین تریلر رسمی فیلم دکتر استرنج 2: مولتی ورس دیوانگی را منتشر کرد که اطلاعات هیجان انگیز جدیدی را به ما نشان می‌دهد. به طور قطع یکی از بهترین صحنه‌های تریلر دوم حضور پروفسور ایکس با بازی پاتریک استوارت است که نشان از ورود مردان ایکس به دنیای فیلم‌های سینمایی مارول دارد. در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب و هیجان‌انگیز را با زیرنویس اختصاصی از تیم کمیک فارسی و مارول پرشیا تماشا کنید: 

 

 

کمپانی مارول همزمان با انتشار این تریلر غافگیر کننده، جدیدترین پوستر فیلم دکتر استرنج Doctor Strange in the Multiverse of Madness را نیز منتشر کرد که در این پایین مشاهده می‌کنید: 

از جمله بازیگرانی که در فیلم دکتر استرنج: مولتی ورس دیوانگی حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند، می توان به: بندیکت کامبریج، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، مایکل استولبارگ، چیویتل اجیوفور، سوچیل گومز و ریچل مک‌آدامز اشاره کرد.

همچنین در صورتی که به شخصیت دکتر استرنج علاقه دارید، می توانید جدید ترین کمیک مرتبط با این شخصیت را که توسط انتشارات مارول با نام مرگ دکتر استرنج منتشر شده است، در وبسایت کمیک فارسی در اینجا مطالعه کنید. 

در صورتی که به علت پانادمی کرونا تاخیری در مراحل تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness  به وجود نیاید، فیلم دکتر استرنج 2 در تاریخ  ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ (۶ می ۲۰۲۲) در سینماهای سراسر جهان اکران می شود. 

 

 

 

اشتراک خبرنامه

برای دریافت آخرین اخبار کمیک ایمیل خود را وارد کنید